Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fod
Jo hm :oops: har nu försökt att byta positionsljus vänster bak i ungefär en halvtimme men lyckas inte få bort den. Enligt instruktionsboken ska den vridas moturs men det verkar hopplöst, sitter som fan. Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur detta ska gå till? Ska kontakten bort först eller? V70 MY2004
Användarvisningsbild
av Mr_Biddlesmooth
fod skrev:Jo hm :oops: har nu försökt att byta positionsljus vänster bak i ungefär en halvtimme men lyckas inte få bort den. Enligt instruktionsboken ska den vridas moturs men det verkar hopplöst, sitter som fan. Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur detta ska gå till? Ska kontakten bort först eller? V70 MY2004
Är du säker på att du vrider på rätt ställe, jag bytte nämligen häromdan och det tog ett rätt bra tag innan jag hittade var den satt.
av fod
Japp, måste vara rätt ställe, kan inte vara något annat. Ska ut imorgon igen med lite mer jävlaranamma. TACK
Udda specade bilar

En S60 T5 AWD MY21 med R-Design-exteriör och […]

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]

3G släcks

Gäller detta även årsmodell -21? […]