Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ser helt ok. 170 hk med automatlåda är väl det jag ställer mig skeptisk till. Det är mycket trötta hästar redan på den manuella så kanske än segare på automaten.

Mvh
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
greeeken skrev:Det som förstör enligt mig är träpanelerna
Jag tycker dom är snygga, det blir en lyx-känsla 8) , det passar bättre till s80 än V70 :)

Ser helt ok. 170 hk med automatlåda är väl det jag ställer mig skeptisk till. Det är mycket trötta hästar redan på den manuella så kanske än segare på automaten.

-94 9000 2,3T cse skrev:Ser helt ok. 170 hk med automatlåda är väl det jag ställer mig skeptisk till. Det är mycket trötta hästar redan på den manuella så kanske än segare på automaten.
nja, 140 räcker gott åt V70, så varför skulle inte 170 räcka till S80? :-)-)

Men jag tänkte ändå ha bilen till morsan så det skulle räcka med 100 hästar :-DD :wink:

/Kalle
Användarvisningsbild
av Zalt
-94 9000 2,3T cse skrev:Ser helt ok. 170 hk med automatlåda är väl det jag ställer mig skeptisk till. Det är mycket trötta hästar redan på den manuella så kanske än segare på automaten.
i-lands problem :)
.......................
Kolla däcken så de är ok...tycker framdäcken ser lite trötta ut på "sommar bilden"
Zalt skrev:
i-lands problem :)
.......................
Kolla däcken så de är ok...tycker framdäcken ser lite trötta ut på "sommar bilden"
Jepp! Han som ingen turbo har, han får köra utan bar. 8)
av perhall
Måste säga att de här träpanelerna och hela färg-inredningskombon är helt ok. kommer inte på någon snyggare panel i gamla s80, ibland så har de nån inte alls snygg ljus träpanel ihop med sliten alcantara/skinn-kombo...
Användarvisningsbild
av Loner
Provkör, är allt ok, så bjud 50"

S80 är lågt värderad, du får MYCKET bil för pengarna.

170hk och aut är ingen racer, men ack så bekväm att köra.

/L
av perhall
s80 är väl egentligen inte lägre värderad än andra bilar i samma storlek. Audi A6 sedan, Peugeot 607, Saab 9-5 sedan, BMW 528... alla de bilarna är svårsålda, folk vill inte ha stora törstiga sedaner som förr...
Udda specade bilar

En S60 T5 AWD MY21 med R-Design-exteriör och […]

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]

3G släcks

Gäller detta även årsmodell -21? […]