Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Cimmen
V70N 2.5T AWD-04

Hej på er...

Jag undrar vad mittarmstödet bak med mugghållaren och förvaringsfacket kostade/kostar då du beställer en ny bil.

Jag har bara det vanliga armstödet och har beställt det "lyxiga" armstödet som reservdel. Jag fick ge 3200:- då är det i skinn OAK/ARENA. Skulle vara kul att veta skillnaden i pris... :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Nu satte jag lunchen i halsen,
jasså, det kostar såpass, då glömmer jag nog dom planerna..

Har ju en udda färgkod så att leta på skrot är lönlöst för mig :(

/L
Användarvisningsbild
av Jon
Att lägga till mugghållare kostar 400 kronor i konfiguratorn på volvos sida.

Så om du tar ditt armstöd - vad armstöd kostar utan mugghållare så borde du få fram ett mugghållarpris. För nu köper du ju dubbel uppsättning armstöd ;)

/jon
Användarvisningsbild
av Cimmen
Jon skrev:Att lägga till mugghållare kostar 400 kronor i konfiguratorn på volvos sida.

Så om du tar ditt armstöd - vad armstöd kostar utan mugghållare så borde du få fram ett mugghållarpris. För nu köper du ju dubbel uppsättning armstöd ;)

/jon
armstödet kostar 2000:-
locket 1500:-
mugghållarna 700:-

S:A 4200:-

det är ju i skinn... i tyg så går det på typ 3500:-

jag fick ge 3200:- för skinnet med lite rabatt, dyr jävla mughållare men men....
Användarvisningsbild
av Scania
Cimmen skrev:
jag fick ge 3200:- för skinnet med lite rabatt, dyr jävla mughållare men men....
...du får kanske spara in på drickat ett tag, tills du sparat in pengarna... :D :D

Skämt åsido, det blev säkert både snyggt och väldigt praktiskt, framförallt på sommaren! Om du blev nöjd med resultatet så glömmer du förmodligen snart utgiften.
Användarvisningsbild
av Cimmen
Scania skrev:
Cimmen skrev:
...du får kanske spara in på drickat ett tag, tills du sparat in pengarna... :D :D

Skämt åsido, det blev säkert både snyggt och väldigt praktiskt, framförallt på sommaren! Om du blev nöjd med resultatet så glömmer du förmodligen snart utgiften.
Precis vi behöver mugghållaren bak då jag har lilltösen fram så sambon behöver ha nåt bak...

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]