Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bjohansson
Hejsan.
Jag har en XC90 -04. Jag tror att den inbyggda telefonen har gått sönder (hoppas inte). När man ska sätta in sim kortet så fasnar inte hållaren inne. Det är någon sorts fjädring i sim hållaren men den åker tillbaka ut. Är det någon som vet hur den fungerar? Vad är det som göra att den fasnar?

Eller i värsta fall vad den nya simläsaren skulle kosta :-(

Tacksam för all hjälp :-)
av Frigge
Hela sim-kortshållaren går att köpa lös, den är inte integrerad i telefonen utan sitter innanför panelen du stoppar in kortet i.
av bjohansson
Frigge skrev:Hela sim-kortshållaren går att köpa lös, den är inte integrerad i telefonen utan sitter innanför panelen du stoppar in kortet i.
Så det kanske inte blir så dyrt i alla fall :-) Du sätter ju simkortet i en plast hållare, den är det inget fel på. Det är simläsaren som du sticker in simhållaren i. Sim kortet fasnar inte inne i läsaren.. Fattade du mig rätt?
av Frigge
bjohansson skrev:
Frigge skrev:Hela sim-kortshållaren går att köpa lös, den är inte integrerad i telefonen utan sitter innanför panelen du stoppar in kortet i.
Så det kanske inte blir så dyrt i alla fall :-) Du sätter ju simkortet i en plast hållare, den är det inget fel på. Det är simläsaren som du sticker in simhållaren i. Sim kortet fasnar inte inne i läsaren.. Fattade du mig rätt?
Japp, visst fattade jag rätt.
installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med med volvo o[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]

Halvljus

Halogen eller Xenon?

Välkommen ut i trafiken

AC. När ni står stilla, är kylfl&a[…]