Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lindh_
Tjenare,

Har lite ideér för att styla om min xc70 -04 lite..
En del av förändringen skall vara att jag vill ha kromade handtag samt kromade speglar samt "alu lackade" rails istället för de svarta som sitter på nu..

nån som vet vart man kan skaffa detta o va prisklassen kan ligga runt?

Tacksam för svar!

//Lindh
Användarvisningsbild
av Brainy
Något jag tycker skulle vara mycket läckert att se är en xc70 där alla plastbreddningar är lackade i bilens färg! skärmar m.m.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Lindh_
Nån som vet vad prylarna går loss på hos volvo?
Försöker hitta på annonser, men fan ingen som har juh :/

Söker även stabilisatorstag (fjäderbensstag) fram och bak till bilen.. även så är jag sugen på att kränga på 2x2 utblås... nån som kan tipsa om något vettigt? :)

//Lindh
Användarvisningsbild
av Dan.Waring
tja
har en svart v70, satte på vindavisare från SAM blev hemskt snyggt..
om ja får säga det själv, har ej sett nån annan med sådana på.. tog dom mer än två veckor å få fram men det var det värt...
Användarvisningsbild
av ritznet
Brainded skrev:Något jag tycker skulle vara mycket läckert att se är en xc70 där alla plastbreddningar är lackade i bilens färg! skärmar m.m.

mvh
Anders
Har sett flera sånna här i Sundsvall, Silver, Barantsblå, Vinröd och ingen ser bra ut enligt mig.

http://www.blocket.se/vi/12151709.htm?ca=4_s
Användarvisningsbild
av Lindh_
Jag tycker personligen att de är snyggt... kanske snyggare på svarta o sen ha kromdetaljer?

KOM MED ÅSIKTER OM DETTA, OCH SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKER OM OVANSTÅENDE (nedlackad xc70)
Användarvisningsbild
av MartinS
ritznet skrev:
Brainded skrev:Något jag tycker skulle vara mycket läckert att se är en xc70 där alla plastbreddningar är lackade i bilens färg! skärmar m.m.

mvh
Anders
Har sett flera sånna här i Sundsvall, Silver, Barantsblå, Vinröd och ingen ser bra ut enligt mig.

Riktigt skitsnyggt! Ser mycket bredare och maffigare ut.

/Martin
Användarvisningsbild
av Lindh_
MartinS skrev:
ritznet skrev:

mvh
Anders

Riktigt skitsnyggt! Ser mycket bredare och maffigare ut.

/Martin
Japp, tycker så jag med :) spec om bilen är svart och så slänger man på lite kromdetaljer =) Blir nog riktigt nice då!
Motorhuvsjustering

Nej plåten är frisk där och g&arin[…]

Lastnät till S60

Tänkte slänga in ett lastnät i en S[…]

Defekta spridare?

Har en nissan micra k11 1998 bensin som bara g&ari[…]

Sorry to post in english, still not confident enou[…]