Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mini_ice
Sitter och kikar efter en begangnad 803 stereo till min s60 men priserna är ju ofantliga för en gammal begangnad radio.

Har just uppgraderat högtalarna till premium med pa300, men är det verkligen värt 4000(minst) till för att få dolby pro logic??? vad säger ni som har det märker man någon skillnad eller är det bara ett ha begär???
av suvlaki
använder aldrig dolby funktionen på min 803a. Gillar inte ljud bilden den ger
Användarvisningsbild
av G-kraft
Mini_ice skrev:Sitter och kikar efter en begangnad 803 stereo till min s60 men priserna är ju ofantliga för en gammal begangnad radio.

Har just uppgraderat högtalarna till premium med pa300, men är det verkligen värt 4000(minst) till för att få dolby pro logic??? vad säger ni som har det märker man någon skillnad eller är det bara ett ha begär???
Alltså det blir en skillnad, det märkte jag på min förra s60 som jag hade men 4000:- är för mycket för en begagnad stereo..tycker jag i alla fall, håll utkik på blocket efter sådana...
av volvo x c
Hej kolla på http://www.demia.se om du hittar din stereo, de har mkt beg grejor till volvo. Lycka till
Användarvisningsbild
av VolvoNille
suvlaki skrev:använder aldrig dolby funktionen på min 803a. Gillar inte ljud bilden den ger
Inte jag heller, håller med dig exakt!
Kör med OFF i S60in. Har HU-850 i den.
Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]

Varvtal motortemp är bara två exempel […]

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]