Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvocola
jag har R systemet i min 2004 R awd
Den har alltid vart på sport läge sen jag köpte den (funkar ej)
NU började jag rota runt lite hittade tre kablar som gått av koppla ihop dom
Nu funkar comfort sport Advanced men bara när jag starta om bilen hinner man klicka på en av dom se stop igen
De står att chassi nivårelering kräver servic.
Innan in koppling så vara systemet helt dött den har alltid vart på sport

De jag tro är bara att behöver släcka de dära för att allt ska funka igen
Jag flera olika felsökare
Icarsoft gicvk de ej med
Har vida oxå men inte lärt den ännu,

Elr akn de vara så att jag måste lämna in bilen för att få detta service medelande att försvinna bort

Tacksam för tips nu om detta
av Volvocola
Accelerometer 30782312 höger sida söker jag med blås lampa nu finns ingen stanns att få tag på men fick detta orginal nr från volvo iaf någon skulle hitta snälla kontakta mig
Volvocola skrev: tor 24 apr 2025, 20:00 Accelerometer 30782312 höger sida söker jag med blås lampa nu finns ingen stanns att få tag på men fick detta orginal nr från volvo iaf någon skulle hitta snälla kontakta mig
prova maila detta företag: https://oeparts24.com/product/productne ... &limit=100 betala inte i förskott då jag själv inte handlat där, ta reda på först innan du kastar 3000kr i sjön.
av Volvocola
UnleashFusion skrev: tor 24 apr 2025, 20:36
Volvocola skrev: tor 24 apr 2025, 20:00 Accelerometer 30782312 höger sida söker jag med blås lampa nu finns ingen stanns att få tag på men fick detta orginal nr från volvo iaf någon skulle hitta snälla kontakta mig
prova maila detta företag: https://oeparts24.com/product/productne ... &limit=100 betala inte i förskott då jag själv inte handlat där, ta reda på först innan du kastar 3000kr i sjön.

Tack maila dom får se om de är rätt del för min bil

Beställt hem olja för ett "mell[…]

För mycket camber 940.

Vet inte hur dess a fungerar men ger ställb[…]

Vilken mjukvara har ni?

Nej, helt enligt plan. Syftet var ju att allt[…]

Blanda inte ihop EQE och EQS. :-) De må se […]