- fre 21 maj 2021, 17:53
Grabbens bil stannade för honom på väg från skolan idag. Jag mötte upp, och då startade bilen. Hade en biltema kodläsare med mej och den sade P2177. Raderade den och åkte iväg. Bilen gick bra en mil tills jag stannade vid en korsning. Då stannade den som om jag stängt av den. Efter lite malande startade den och gick hur bra som helst till vi kom hem. Då ställde jag den på tomgång. Då gick den några minuter för att sedan tvärstanna. Provade flera gånger. Den maler lite, sen går den
jättefint på tomgång för att sedan tvärdö efter några minuter. Provade säkert tio gånger. Nu fick jag inga felkoder.
Reservlampan till bränslet lyste, så jag åkte iväg och köpte 20 liter bensin och hällde i. Efter det gick den på tomgång tills jag stängde av den..
Den har ryckt lite några dagar säger grabben. Men när jag körde hem den gick den väldigt bra, och jag kände inga ryckningar innan den tvärdog.
Någon som har ett tips på vad man kan börja kolla efter?
jättefint på tomgång för att sedan tvärdö efter några minuter. Provade säkert tio gånger. Nu fick jag inga felkoder.
Reservlampan till bränslet lyste, så jag åkte iväg och köpte 20 liter bensin och hällde i. Efter det gick den på tomgång tills jag stängde av den..
Den har ryckt lite några dagar säger grabben. Men när jag körde hem den gick den väldigt bra, och jag kände inga ryckningar innan den tvärdog.
Någon som har ett tips på vad man kan börja kolla efter?
Volvo V60 2020
- By Kompen