Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vad tycker du om bakluckan på den nya v70?

5 Bäst
9
9%
4
11
12%
3
27
28%
2
21
22%
1 sämst
27
28%
Användarvisningsbild
av G-kraft
Alltså hur kan man skapa en sådan bakdel på nya v70n, den äldre versionen v70n är så bra träff så att man kan inte tro att det blir sämre vilket det blev, liknar nån japansk bil bakifrån, riktigt besviken är jag......
av EvilEd
Horribelt, en kopia av Mitsubishi Galant.

Varför ser alla bilar ut som japs bilarna gjorde för 10 år sen ? :wink:
av OC-RA
Håller med dig G-kraft, ser ut som en Galant. Inte speciellt lyckad men man kanske vänjer sig.
av Luthor
Håller med föregående talare till viss del, tyckte själv att baken var "apful" första gången jag såg den för ett tag sedan, men nu har jag faktiskt börjat vänja mig och kan se vissa attraktiva drag... Fortfarande tycker jag inte att den är grymt snygg (gav den en 3:a) men den har blivit snyggare för mig ju mer jag sett den...
Användarvisningsbild
av hemglass
hmm... är det inte lite P1800 över denna....
Användarvisningsbild
av G-kraft
OC-RA skrev:Håller med dig G-kraft, ser ut som en Galant. Inte speciellt lyckad men man kanske vänjer sig.
Aa vi får se hur det blir med försäljningen, tycker den påminner mycket om galant samt en del c30, gällande bakdelen, men ärligt så tycker jag att nuvarande v70n är mycket finare än den nya och då har v70n ett par år på nacken...där har man lyckats...men inte här enligt mig..
av NCR
"Rent fördjävligt ful" skulle jag vilja uttrycka det kort och gott.
av OC-RA
Visst är människan konstig, som jag skrev tidigare så tyckte jag inte den var speciellt snygg men ju mer jag kollar på den ju mer växer den. Den har fortfarande en bra bit kvar till gamlaV70 men den har tiden framför sig , vilket inte den gamla har.

Hej, tänkte väcka en äldre trå[…]

B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]

Slang ifrån luftfilterburk

Ska inte anslutas till något, är fö[…]