- tis 30 jan 2007, 15:54
Hej alla glada. Själv är jag en något äldre, biltokig man från Umeå som har bytt från Audi till Volvo. Fick min XC 70 D5 dagen före julafton, och bilen är helt klart en mycket stor överraskning för mig. Jag trodde att det bara fanns ett val, Audi Allroad för mig, men ack vad jag bedrog mig. Efter att ha kollat
min sons XC 70 med bensinturbo, så bestämde jag mig för att leta efter en diesel som var högst ett år, och fann den här i Umeå. Den var en XC70 med tillnamnet Ocean Blue, och jag är verkligen helnöjd.
Ville bara uttrycka detta, och återkomma längre framjavascript:emoticon(':lol:')
min sons XC 70 med bensinturbo, så bestämde jag mig för att leta efter en diesel som var högst ett år, och fann den här i Umeå. Den var en XC70 med tillnamnet Ocean Blue, och jag är verkligen helnöjd.
Ville bara uttrycka detta, och återkomma längre framjavascript:emoticon(':lol:')
Biltokig underhållare på heltid från Umeå, med en XC 70 Ocean Race 2006. Tävlat i Sasca billjuds-SM 1992-94, 17 st 1:a-priser, med min numera sålda Audi S4 Avant-92.