Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jiha
Hej, har just beställt en V70 classic :D
Nu undrar jag om det finns någon som redan fått leverans på en v70 classic och har bilder på den?
Vore grymt om det fanns på en 2,5t svart metallic med vinge och tucana 17" fälgar. är det någonting mer än cromade hantag och emblemet som är "synligt" utifrån?

// Tack
Användarvisningsbild
av CarMan
V70N Clasig bärjar byggas i fabriken Vecka 4:a så ingen lär ha fått någon levererad ännu
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Gå in på Volvos hemsida och bygg ihop en själv?
Går ju se bilen i olika vinklar m.m...

Kanske inte va riktigt det du sökte men ett tips kanske :wink:
av heckles
CarMan skrev:V70N Clasig bärjar byggas i fabriken Vecka 4:a så ingen lär ha fått någon levererad ännu
V4 stämmer inte då min står 2 km från mig just nu.. Levererades till bilfirman i torsdags och jag hämtar ut den nu på onsdag..

GRYMT!

Hade tänkt knäppa kort på den där den stod med all plast kvar (inkl skydd för bromsskivorna) men den var översnöad :(
av heckles
jiha skrev:Hej, har just beställt en V70 classic :D
Nu undrar jag om det finns någon som redan fått leverans på en v70 classic och har bilder på den?
Vore grymt om det fanns på en 2,5t svart metallic med vinge och tucana 17" fälgar. är det någonting mer än cromade hantag och emblemet som är "synligt" utifrån?

// Tack
Skulle väl vara railsen i eloxerad aluminium då..
Bild

Ska knäppa kort på min (när jag hämtar den) och lägga upp så får du åtminstone se en i samma färg och med vinge..
Användarvisningsbild
av jiha
Härligt! Det skulle vara grymt om ni kunde posta lite bilder.

Grattis till mkt bra bilval.. :D

// jiha
Användarvisningsbild
av CarMan
heckles skrev:
CarMan skrev:V70N Clasig bärjar byggas i fabriken Vecka 4:a så ingen lär ha fått någon levererad ännu
V4 stämmer inte då min står 2 km från mig just nu.. Levererades till bilfirman i torsdags och jag hämtar ut den nu på onsdag..

GRYMT!

Hade tänkt knäppa kort på den där den stod med all plast kvar (inkl skydd för bromsskivorna) men den var översnöad :(
nä det stämer inte. jag ahr leverans servat några. men den infon som fans var att dom skulle byggas först v4
av Knasen
nä det stämer inte. jag ahr leverans servat några. men den infon som fans var att dom skulle byggas först v4
Classic byggs redan i fabriken, Många bilar är på väg till kunderna
Användarvisningsbild
av Mats
Jag såg en för flera veckor sedan i södra länken tunneln, kromade dörrhandtag samt Classic på bakluckan.
Användarvisningsbild
av CarMan
Mats skrev:Jag såg en för flera veckor sedan i södra länken tunneln, kromade dörrhandtag samt Classic på bakluckan.
det kan därimot inte stämma. har mycket svårt att tro det (har själv haft problem med "fel" beställningar)
OM RYSSEN KOMMER

Hatar Ryssarna. Har varit ute och kör en del […]

Mäta tjocklek på bromsskivor

Varför inte byta redan nu? - ett par skivor o[…]

Motorproblem

Inga lampor/meddelanden i instrumentdisplayen? Sku[…]

Utslagsbegränsare

Sitter tom std på en del Volvo av dessa gene[…]