Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lirsa
Hej alla :).

Det skall jag handla om kul saker ibland, inte bara fel på bilarna och liknande...

På fredag kl 16.00 hämtar jag ut min splitter nya Volvo V70, en av de sista som tillverkades innan classic-modellerna presenterades. Den är en Volvo V70 D5, automat, Summum, svart metallic. Som options har jag: Progressiv servo, vinge, delbart drag, solfilm från b-stolpe och bak, tidur för tillsatsvärme, tre-ekrad läderratt, laminerade rutor med vattenavvisning samt vinterdäck Michelin X-ice north på Arcasfälgen. Sommardäcken fick Thor.

Detta skall bli riktigt kul, fantastiskt fin bil... Min allra första fabriksnya bil, ska bli spännande!
av Drogen
Bara att gratulera! Måste vara en härlig känsla :D
av Marbas
Var får ni alla pengar ifrån? Jag vill också ha en ny V70, men 350 kSEK är för mycket...

I vilket fall så gratullerar (eller vad man nu ska säga) jag till bilköpet (gör det med en smula avundsjuka...).
av NCR
Härligt!

En oslagbar känsla! :)
av lirsa
350k? 404k - rabatt ;).
av Daddan
Det är väl ingen sport att köpa rätt bil om man har pengarna.

Försök hitta rätt bil begagnad med en begränsad budget! :wink:

Skämt och sido, grattis! :-)-)
av buuyuu
Jag håller med. Och jag vill också veta hur man får råd med såna bilar... :lol: Vi kanske får se dem på lyxfällan på tv snart... :lol: :lol: Skôjer bara.
lirsa skrev:Hej alla :).

Det skall jag handla om kul saker ibland, inte bara fel på bilarna och liknande...

På fredag kl 16.00 hämtar jag ut min splitter nya Volvo V70, en av de sista som tillverkades innan classic-modellerna presenterades. Den är en Volvo V70 D5, automat, Summum, svart metallic. Som options har jag: Progressiv servo, vinge, delbart drag, solfilm från b-stolpe och bak, tidur för tillsatsvärme, tre-ekrad läderratt, laminerade rutor med vattenavvisning samt vinterdäck Michelin X-ice north på Arcasfälgen. Sommardäcken fick Thor.

Detta skall bli riktigt kul, fantastiskt fin bil... Min allra första fabriksnya bil, ska bli spännande!

Grattis! (BE)
av OrsonGbg
Kul med en ny bil, grattis :D
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Marbas skrev:Var får ni alla pengar ifrån? Jag vill också ha en ny V70, men 350 kSEK är för mycket...

I vilket fall så gratullerar (eller vad man nu ska säga) jag till bilköpet (gör det med en smula avundsjuka...).
Pengar finns hur mycket som hels på banken, bara att låna upp.

Har du krängt iväg den gamle ännu?
960 -97 skramlande ljud

Det sitter en värmeplåt under bakre del[…]

Motorproblem

Får bli en tur till Volvo

Tack för detta. Kollar i morron. :-)

Vänster helljus lyser inte (c30)

Kolla säkring F59 på CEM-modulen. Om de[…]