Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Luthor
Hej, har ett problem när jag monterar bilbarnstol i min V70, när bilbarnstolen varit fastsatt ett tag och jag tar bort den av någon anledning så är det "fördjupningar" i skinnklädseln där stolen suttit (sitter i mitten i baksätet), detta då stolen inte är helt slät undertill... Finns det något sätt att få bort dessa? Måste ju har stolen monterad hela tiden då grabben åker bil ganska ofta... Vore tråkigt om man fick permanenta skador i klädseln på grund av detta...

P.S. Har en BeSafe iZi Kid om någon undrar... D.S.
Användarvisningsbild
av lilleman
hej samma sak på min 945a men det brukar rätta till sid själv rätt så snabbt på min bil :) mvh/roger
Användarvisningsbild
av Janne3
Ja de borde du tänkt på innan ni skaffa barn :lol: skämt o sido
är de inte bara o lägga en fillt under tex ,de körde vi med utan problem och då slapp man även skitiga fötter på ryggstödet :roll:
av Luthor
Har lagt en handduk under, men kanske borde lägga en tjockare filt då... Tror inte de går ur av sig själva, men jag kan ju ha fel... Inga tips???
Användarvisningsbild
av Tone
Vik en pappskiva dubbel under handuken så går det nog bra!
av para
Har själv svart skinn och köpte ett svart liggunderlag (10-15mm tjockt) och klippte till ett skydd under barnstolen.
av Dicer
Har samma problem. Har inte fått arslet ur vagnen men jag hade tänkt mig att nåt sånt skumgummisittunderlag eller som Para skrev - liggunderlag borde funka bra.
av Luthor
Jag tackar för tipsen, skall ta tag i det under morgondagen... :D

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]