Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av deska
Tja, har ett problem med att min centerhögtalare i min nya s60r inte låter nått :-S Undrar om nån vet vad det kan bero på? Är det nån inställning eller ska den inte höras? Kan den vara urkopplad? Det är väl en center och inte en extra bas antar jag.

//D
Användarvisningsbild
av Loner
Måste man inte aktivera Dolby Surround och ha en skiva som är inspelad i Dolby Surround för att få liv i centern? Eller emulerar 803/850:an centerkanalen?

/L
av knutte
Bilen måste vara utrustad med Dolby Surround annars finns ingen högtalare i i-brädan.
Användarvisningsbild
av deska
skumma är att det sitter en högtalare där, plockade nätet å kolla, men vet inte om ja har surround. :???:
Användarvisningsbild
av Driver64
Vad har du för ljudanläggning i bilen?
av Thuné
i S60R finns väl bara största ljudpaketet!?
Användarvisningsbild
av deska
tror det är 608 lr 600 lr vad den heter :-) tror den har dolby. högtalaren finns där men inget ljud... hmmm
Användarvisningsbild
av Loner
Thuné skrev:i S60R finns väl bara största ljudpaketet!?
Ja det är största paketet som standard.

/L
Användarvisningsbild
av deska
borde det väl vara ljud i den då tycker man?
Användarvisningsbild
av Loner
deska skrev:borde det väl vara ljud i den då tycker man?
JO, men har du läst vad jag skrev tidigare, surround skall vara aktioch mediat du spelar måste vara kodat i dolby surround om ce tinte finsn nått emuleringsläge?

/L

Idag var tanken att byta olja i bilen vilket i[…]

Startar ej

Hur gammalt är batteriet?? Är det sedan […]

Bilen har obd uttag men med med ett konstigt obd u[…]

Vaccumslangar till 940

Som tidigare svarat så går det utm&aum[…]