- tis 07 aug 2007, 22:24
Dragkroken kommer nog senare, den kostar samma oavsett om jag tar den nu eller sen. Så jag tar den när jag behöver den :) Om inte annat innan jag säljer den ;)
Spaceball försvinner.... Förstår att den är fin först men sen blir den ful :(
Nivåsensorn blir kvar, jag brukar se när de tar däck för att de själva har punka där jag bor :(
Servot blir nog inte av, ni vet... Det man inte vet, mår man inte dåligt av :)
Krockkudden försvinner nog då... För barnets skull för säkerhets skull :)
Electric Silver blir nog också kvar... Så jag hittar den på parkeringen :)
Stänkskärmar har jag uppe på listan för att se om de går att få på vid leverans.
Tunnelmatta lade jag till på den listan.
Även då formgjuten bagagematta, kanske sånt överhäng också.. smutsskydd tror jag det heter.
Men alla småsaker är ju just ingen montering så det tar jag allteftersom jag ser att jag behöver det. Något roligt ska man ju ha senare :)
Jag kommer köra gummimattor och inte textil av bekvämlighet.
Dock så tror jag att det satt nodus fälgar på den bilen jag provade i dag och det var inte sådär jättesnygga fälgar. Kanske skulle man ta några andra fälgar med vinterdäck så slipper man fälgkostnaden till vinterdäcken... och sen köpa nya till sommaren :) http://www.gummihuset.se verkar ha fälgar och däck till ok priser.
Någon som har erfarenhet därifrån, för de skriver att det är samma däck som annanstedes.
Jag tackar för vidare feedback och är öppen för mer. Imorgon ska jag häva ur mig allt för att få ett kostnadsförslag
:shock:
Tack o bock, sen när jag skrivit på så är det nog inte längre öppet för debatt. Men än så länge...
Spaceball försvinner.... Förstår att den är fin först men sen blir den ful :(
Nivåsensorn blir kvar, jag brukar se när de tar däck för att de själva har punka där jag bor :(
Servot blir nog inte av, ni vet... Det man inte vet, mår man inte dåligt av :)
Krockkudden försvinner nog då... För barnets skull för säkerhets skull :)
Electric Silver blir nog också kvar... Så jag hittar den på parkeringen :)
Stänkskärmar har jag uppe på listan för att se om de går att få på vid leverans.
Tunnelmatta lade jag till på den listan.
Även då formgjuten bagagematta, kanske sånt överhäng också.. smutsskydd tror jag det heter.
Men alla småsaker är ju just ingen montering så det tar jag allteftersom jag ser att jag behöver det. Något roligt ska man ju ha senare :)
Jag kommer köra gummimattor och inte textil av bekvämlighet.
Dock så tror jag att det satt nodus fälgar på den bilen jag provade i dag och det var inte sådär jättesnygga fälgar. Kanske skulle man ta några andra fälgar med vinterdäck så slipper man fälgkostnaden till vinterdäcken... och sen köpa nya till sommaren :) http://www.gummihuset.se verkar ha fälgar och däck till ok priser.
Någon som har erfarenhet därifrån, för de skriver att det är samma däck som annanstedes.
Jag tackar för vidare feedback och är öppen för mer. Imorgon ska jag häva ur mig allt för att få ett kostnadsförslag
:shock:
Tack o bock, sen när jag skrivit på så är det nog inte längre öppet för debatt. Men än så länge...