- lör 11 aug 2012, 21:52
Må så vara men jag äger ingen lödkolv och jag har fan absolut ingen aning om hur man löder ihop kablar :)
Moderator: Moderatorer
sirlindqvist skrev:Hej..Om du har en my03 har du riktigt bra högtalare original, köp och montera eyt pa200 alt pa300 så får du ett riktigt bra ljud! Varför krångla till det;)
Ger mig in i diskussionen..
Har en 03'a med standard ljudpaket, inget steg eller låda eller så. Sitter i dörrarna fram+diskanter, bakdörrarna och i lastutrymmet på stolparna längst bak.
Om jag vill byta samtliga, går det då? Vad ska man köpa? Storlekar, vilket märke mm? Man vill ju det ska spela bättre än original om man byter. Orkar huvudenheten driva bättre grejjer utan att man har något steg? Erfarenheter och tips!?
Skulle vilja klara mig UTAN steg och låda i kofferten...
ed skrev:Må så vara men jag äger ingen lödkolv och jag har fan absolut ingen aning om hur man löder ihop kablar :)Inget som tre minuters utbildning på youtube inte kan fixa. Svårighetsgraden är ungefär i klass med att byta en glödlampa. :)
ed skrev:Må så vara men jag äger ingen lödkolv och jag har fan absolut ingen aning om hur man löder ihop kablar :)Inget som tre minuters utbildning på youtube inte kan fixa. Svårighetsgraden är ungefär i klass med att byta en glödlampa. :)
rvn skrev:Jag tyckte denna adapter var för dyr mot vad den kan så jag köpte en XCarLink istället.. Då får man både laddning och musiköverföring samtidigt och man kan dessutom styra telefonen från rattknapparna. Riktigt schysst gränssnitt!Har även jag köpt en XCarLink till min HU-603 i en XC70. En fråga bara : anslöt du den lilla gula kabeln märkt "BAT -> VOLVO" till något? Hade fått intrycket att den inte behövdes men funderar på om den ska anslutas till jord eller dyl.
Ska man hårdra det finns det två sorte[…]