greeeken skrev:
Fanns det markerat var du skulle borra eller borrade du enligt anvisning i manualen?
Det finns 4 markeringar på insidan av skärmen som man ser när man klätt av den och gjort rent plasten på insidan! De markeringarna kan du inte missa! De är utmärkta enkom för det här ändamålet och sitter med precist avstånd.
För själva borrningen så använde man den medföljande borren. Manualen ger tips på hur man får det snyggt!
Själva eldosan (A,B,C,D märkningen) satte jag på RTI-enheten där bak med den medföljande dubbelhäftande tejpen. På så sätt blir den lätt åtkomlig om den skulle strula eller behöva underhåll.
Drog sedan kabeln med "signalhornet" fram till säkringsdosan där jag monterade den lille rackaren med dubbelhäftande tejp. Oxå här lätt åtkomligt om man vill stänga av signalen eller om det behövs underhåll. Ljudsignalen blir alldeles lagom högt med placeringen där oxå!!
(kabeln med "signalhornet" drogs fram i baksätet på förarsidan, sedan trycks den under instegslisten hela vägen fram till säkringsdosan).
Jag behöver fotografera mer känner jag...Sorry att jag inte gjorde det mera..Men jag ska komplettera allteftersom. Tillsvidare är det bara att följa guiden som tidigare länkats till i tråden.
------------------------------------------
http://matzen10.wordpress.com