Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jon
Jag har en påverkbar plats som jag tänkte påverka :)

Det blir en vanlig bensinare med momentum och elektrisk silver. Samt lädersäten.

Lite lullull för ipod med både föreberedelse och docka (sladd) troligtvis.

Allt är inte spikat förrän om någon vecka, ska ta en sista provkörning med barnstol och känna att allt känns bra på onsdag. Då blir det sista vändan med prisförslag och en sista revision av tillbehör innan den slutliga beställningen görs.

Leveransen skulle bli i början av oktober. :) Till höstlov och allt :):):)

/j
av perhall
Kan man få någon rabatt på Classic-bilarna eller inte? Det är alltid lurigt när bilar "nettoprissätts" ty ibland ger man rätt mycket rabatt ändå...
av addeer
Det finns helt klart förhandlings utrymme :wink:
Användarvisningsbild
av K5054
Addeer - Electric Silver är absolut den snyggaste. Jag velade mellan "vanlig" silver och electric men ville vara snål och spara 3000. :oops:
Du får en läcker bil! :D
av Bjoerne
lexus skrev:Dum fråga kanske men sitter det något 12-voltsuttag fram i bilen eller är det tillval. Jag såg att cigarettändare och askkopp är tillval men själva uttaget måste väl ändå finnas?
Har en classic MY08 också. Där finns 12 V fram och dessutom bak mellan framsätena. Bställde själv extra 12V i skuffen dessutom som sitter direkt till höger när man öpnnar luckan (bakifrån sett).
av perhall
På utrustningen måste det finnas prutmån. Kan tänka mig att det är svårt att pruta på Bilias 229900 med vinterdäck...
Användarvisningsbild
av Jon
Tänka sig jag kom på en fråga till, denna gång till ni som redan fått bilen eller har koll ändå :)

Hur många nycklar får man med bilen, med larmdutten då? För jag har fått för mig att det är en liten extranyckel som bara fungerar i en dörr och för att köra iväg med? Men är det möjligen två nycklar som är 'riktiga'???

Mycket ångest av vad som ska vara med och vad som inte ska. Silverrails åkte men jag fick behålla spaceballväxelspaken :)
Subbas och ipodköret åkte, men airbag och servo deluxe blir kvar :)

När allt är klubbat och påskrivet så att jag inte får ändra mig p.g.a. avtalet så kan jag nog inte låta bli att återkomma och berätta ;)

Men nycklarna som sagt?

/jon
Användarvisningsbild
av polcirkeln
Uppfattade att det skulle följa med två fullständiga larm/lås/start fjärrkontrollerande nycklar. Tror det även följer med en vanlig nyckel att stoppa i nyckelhål.
Användarvisningsbild
av K5054
Vad jag fick vid köpet var två helt lika stora, svarta klumpar med en infällbar "stilettdel".
Användarvisningsbild
av Jon
Tackar för det,

Bra, nu ska jag iväg och hämta en bil för provkörning. Det bidde en dag tidigare så det ska bli kul. Jag tror och hoppas att det inte är något som ställer till det rent funktionsmässigt, så det bör vara klappat och klart efter det :)

Tjo,

jon
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]