Miss my Olds skrev:Har haft uppe detta nyss i annan tråd, men behöver hjälp med nytt problem.
Har någon köpt beg. enhet och lyckas byta och fått det att passa i bilen?
Trodde inte att det skulle finnas olika styrspår som gör att kabelskon inte passar, både på långsidan och kortsidan i "stifthuset"
Har googlat på Boschnummer 0285001258 och Volvo partnummer 9472941 och inte hittat rätt träff. (lite märkligt att man hamnar i Finland o Ryssland)
Eftersom det blandas nummer mellan årsmodeller, bilmodeller är det svårt att avgöra.
När jag frågade på Volvo uppgav dom att den ska heta : 8645271. Säger något nummer hur styrstiften sitter?
Köpte en på chans med liknande nummer men den passar inte.
Jag har exakt samma fel och samma produktnummer 9472941 på den som sitter i min S80 T6 1999, men kan inte hitta just det numret på nån av beg sajterna!
Undrar ifall du Miss My Olds, eller n¨n annan för den delen fått det att funka med det andra numret volvo uppgav 8645271?? För den finns det många av online...
Om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mej reda ut det här knövlet så vore jag rejält tacksam!!
Sorry om jag gör det här fel på nåt sätt - gick med i forumet precis nu, så jag är newbie!