- tis 18 okt 2005, 21:51
I alla fall, jag stod på behörigt avstånd när han lossade kablarna.
När det gäller priset tycker jag personligen inte att det är värt de futtiga hundralappar som skiljer från att köpa löst och göra själv än att lämna in och få en fackman som gör det (om man nu inte går till bilia, för som en kille sa här "Hmm.. Ringde Bilia. Dom ska ha 553 för knapparna och 507 kronor för kabeln"...sen skall de ha 1700:- för JOBBET också.).
Jag betalade som sagt 1024:- inkl material OCH arbete, och det var det värt.
Whisky skrev:Örhmm....jag kanske var lite otydlig där. Jag tror han menade "när man har plockat loss kablarna från airbagen bör man inte joxa runt på den gröna och den röda kontakten som syns EFTER att man har demonterat den.frilins2 skrev: Sen begriper ju inte jag hur din montör lyckats ta loss hela paketet och lägga det på en bänk utan att röra vid den röda och gröna kontakten!??Hehe... Ja, det är ju den springade frågan!!!??? (HMM) Kablarna är ju inte direkt flera meter (snarare ett par decimeter)...
I alla fall, jag stod på behörigt avstånd när han lossade kablarna.
När det gäller priset tycker jag personligen inte att det är värt de futtiga hundralappar som skiljer från att köpa löst och göra själv än att lämna in och få en fackman som gör det (om man nu inte går till bilia, för som en kille sa här "Hmm.. Ringde Bilia. Dom ska ha 553 för knapparna och 507 kronor för kabeln"...sen skall de ha 1700:- för JOBBET också.).
Jag betalade som sagt 1024:- inkl material OCH arbete, och det var det värt.
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky