- sön 20 maj 2007, 23:01
stukastini skrev:tråkigt när sånt sker, jag märkte själv en liten buckla i vänster bakdörr men det knepiga är att den sitter under midjelisten. helt klart en skitsak igentligen men fy va tråkigt när man har en 3 år gammal bil som i övrigt är i bra skick utan större skador.grabb85 skrev:stukastini skrev:Som du sa är nog en smaksak men jag tror de flästa tycker kjolar och liknande saker är lite överdrivet så det är nog en minoritet som har en annan åsikt enligt min uppfattning då väldigt få bilar bilar av denna typ får sån styling.
Känns som att det är en smaksak, ingen ålderssak? Och gehttostyling kanske är lite B men kjolar tillhör väll ändå inte ghetto? Orginalinredningen är tråkig tycker jag och vill ha något bättre, att fixa till allt med karbon känns inte heller som ghetto precis. Och du talar om vuxen, åsikterna du just klämde ur dig hör inte till diskusionen, du kom inte med någon relevant alls.
Tack till alla er andra som gett bra svar.
Vill inte va otrevlig eller nåt så ta det inte så, men har alltid undrat vad som driver dom som stylar sina bilar på det sättet och såg att du har ett sånt intresse, så passa på att fråga. Men ber om ursäkt om du tog illa upp.
Hoppas iallafall att du gör ett bra köp oavsett bilmärke och att du blir nöjd.
Kan nog ha överreagerat en smula jag också =), no hard feelings. Fått hem en lapp om körkortet nu också, så kan beställa nytt sen får jag helt enkelt provåka båda bilarna. Fast iof en 9-5 Aero har jag kört nu, en kille på jobbet köpte en 00:a. Hade den 3 dagar sen backade en kärring in i skärmkanten, rep och bulskärm nu haha. Han var lagomt bitter :S.
V70 D5 Sport Edition 2004