- fre 08 dec 2006, 18:38
Uffe_74 skrev:jasså har du nyss köpt den, del är alltså desutom en begagnad bil vi pratar om, jag trodde du hade köpt en ny bil!!!CarMan skrev:Nja jag köpte bilen för drygt en månad sedan så jag skulle säga att två fel på så kort tid är oacceptabelt.Uffe_74 skrev: 2 300 mil... Typ ny bil. Skamligt tycker jag. Nästa bil blir sannolikt inte en Volvo, tyvärr. Lexus verkar lovande... :roll:vist vore det bästa om bilen höll 10 000 mil utan att gå sönder.
men att kalla 2 fel på 2300 mil för att bilen är trasig helatiden, tycker jag är fel ordval !
volvo själva är inte det minsta nöjda med det fel underlevrantören byggt in i deras hjul lager. & tyver hade du ett av desa hjul lager.
Volvo säger inte attt det är normalt att dessa lager går sönder så här fort & därmed är det ju inte fel på produkten i sig, bara för att en större serie hjul lager har ett fel (detta lager byts ju ut )
sen nu har du en backspegel som inte viker in sig korekt. deta är inget vanligt fel o nått har säkert gått söndet, så den komper säkert at bytas ut komplett.
du verkar ju desutom inte ha lagat detta fel önnu, så du kan ju bara ha varit inne en gång hitils & det är väll knappast helatiden? eller?