Loner skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omCarMan skrev: Nej dom har samma grillVad är då skillnaden mellan:
9190438 Kylargaller
och
8662494 Grill 75:th Anniversary Edition
? :roll:
Moderator: Moderatorer
Loner skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omCarMan skrev: Nej dom har samma grillVad är då skillnaden mellan:
9190438 Kylargaller
och
8662494 Grill 75:th Anniversary Edition
? :roll:
CarMan skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omJa det ser ju så ut om man tittar på bilden..
Loner skrev:dom jumilaums bilar som jag sett i bilhallarna har samma grill, det är allt jag vet.CarMan skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omJa det ser ju så ut om man tittar på bilden..
undras just varför det finns 2 art nr då?
finns ju 2 art nr på själva diagonala plasten på grillen (den med volvotexten i) oxå. en för alla vanliga och en för 75:th Anniversary Edition :roll:
CarMan skrev: dom jumilaums bilar som jag sett i bilhallarna har samma grill, det är allt jag vet.Du är inte ensam, jag har aldrig helelr sett nån annan grill, och inte heller dom jag frågat vet nått heller.