- tis 15 jun 2010, 00:55
Var hittar man en sån?
Låter ju inte så svår att installera heller :D Utaget för CD växlaren sitter bakom stereon alltså? Eller?
Jag tog för givet att allt var draget bak till bagaget men det här var ju poitiva nyheter.
Mvh
Andis
Tartryffel skrev:Låter riktigt spännade :DAndis skrev:Tackar TjoHej för fina guider och ljud testet. Lysnar också mycket på böcker i bilen så låter som en kanon lösning. Som verkar ha helt okej ljud. Fint med funktionen att den kan börja på samma ställe igen.iPodadaptern är en liten dosa som man gömmer i utrymmet mellan sittbrunnarna längst fram, t.ex. innanför panelen där kupévärmaruttaget sitter om man har ett sådant. Du ska inte in bak i bilen och riva alls.
Sen visst kan jag hålla med en del här att den där ipod lösning är lockande, hoppas i så fall att den går att koppla in precis som cd växlaren man kan ha bak i bilen utan att behöva dra runt kablar överallt i bilen. Vet inte hur förberätt det är från fabrik för den cd växlaren?
Mvh
Andis
Det adaptern gör är att simulera en CD-växlare för stereon, den kopplas in på samma uttag som en växlare och beter sig som en sådan. Det krävs med andra ord ingen förberedelse alls från fabrik.
Stereon tror att den pratar med en CD-växlare men egentligen pratar den med en iPodadapter. Spellistorna på iPoden motsvarar CD-skivorna så när du byter "skiva" i stereon byter du spellista på iPoden.
Var hittar man en sån?
Låter ju inte så svår att installera heller :D Utaget för CD växlaren sitter bakom stereon alltså? Eller?
Jag tog för givet att allt var draget bak till bagaget men det här var ju poitiva nyheter.
Mvh
Andis