Hemgårn skrev:Hellrider skrev:Hemgårn skrev:
Nä, det har de tydligen inte färdigheterna att klara av. Min V70n -03 Jubileumsbil knakar och har sig och det knäpper till i instrumentpanelen ibland. Det är verkligheten, i en bil som kostar över 200 000kr. Så, sådant är Volvolivet. De som bestämmer har väl haft nån ekonomstrateg som tjänat in (sparat slantar åt direktör'n) en massa stålar genom att ändra monteringsriktlinjer och kvalitet har offrats då underleverantörer bytts ut mot kines/korea-kopior. Heja på.
Andra märken i samma prissegment är betydligt tystare och mer premium än Volvo verkar vara. Det tycker jag är synd. Riktigt synd.
OJJJ då,knäpper den i brädan ibland,vilka världsproblem du har,,om det nu inte är biljetthållaren som vibbar så kan jag ju säga att det inte är något vanligt fel.Du måste väl också fatta att en bmw för en mille kan knaka lite nånstans med eller?Ganska många rörliga delar i en bil,det mesta går att få tyst på men inte allt.
Du, SmellRider, är en idiot. Tamejfan, en redig sådan. *Oh I think I just threw up in my mouth a little bit* Det ska tamejf*n inte knaka i instrumentbrädan på en bilj*vel som kostar över 200 000kr. Det ska inte vibrera i biljetthållaren heller. Du är ju dum i huvet.
Tar "ledigt" från det här mekanikerdagiset där meckarna jaj*vlar besannar alla farhågor. (nåja, inte alla men i allafall de av er som skriver ofta i trådar som dessa) Gag. lås tråden.
Smellrider,det var ju det löjligaste jag hör någon gång,har du så himmla dålig fantasi?
Jag sa ju faktiskt ingenstans att det inte skulle knaka nånstans,däremot sa jag att du skulle lämna in bilen.
Däremot så är min personliga uppfattning att man kan lägga sin energi på annat än att lyssna på något löjligt oljud från brädan!
Men som sagt (bäst jag säger det en gång till så du verkligen fattar)
Vet inte om du redan har försökt få din bil lagad,men lämna du in den och försök fixa till världsprobbet så kanske du lugnar ner dig.
Det förstås om du kan få fram det vid provkörning med teknikern!