- tor 22 mar 2012, 19:59
Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?
Moderator: Moderatorer
chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
Vojje skrev:Vilka rekommenderas? Biltema säljer väl Brisk A-line, funkar dom?chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
Bewsfroe skrev:Japp fungerar alldeles utmärkt, har dom i min turbo.Vojje skrev:Vilka rekommenderas? Biltema säljer väl Brisk A-line, funkar dom?chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
chabby skrev:Kan tändstifen ha med detta att göra? Magnetventilen läste jag om nånstans?Bor du i Stockholm så är vi många som kan hjälpa dig med Felsökning för en Bulle till Kaffet.
Jo jag har funderat på en felsökning,,
Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]
Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]