- mån 17 okt 2011, 15:14
Det gjorde att rutan nu vet var ändläget är och efter att jag bytt DDM fungerade det att köra rutan upp och ner men efter en liten stund återkom ursprungsproblemet.
Anledningen att jag frågar är att det är ju surt att lägga ut ytterligare pengar på en del som kanske inte är fel på, har ju redan en extra DDM eftersom problemet tydligen inte satt i den
kamilenski skrev:Tydligen sitter klämskyddet i motorn. Om den spökar, har manvproblem. Prova med att nollställa den och programmera in ändläget. Funkar inte detta, då är det nog en ny motor som gäller. Men prova först med allt annat.Efter att jag bytte DDM'n så ville inte rutan gå upp till ändläge och stanna där så ja gjorde så som Greken tipsade att rycka säkringen när jag körde ner rutan sen i med säkringen, köra upp och hålla i 7 sekunder.
Det gjorde att rutan nu vet var ändläget är och efter att jag bytt DDM fungerade det att köra rutan upp och ner men efter en liten stund återkom ursprungsproblemet.
Anledningen att jag frågar är att det är ju surt att lägga ut ytterligare pengar på en del som kanske inte är fel på, har ju redan en extra DDM eftersom problemet tydligen inte satt i den
- By Raktidiket