- tor 23 apr 2009, 22:24
men jag är tveksamtill att man kan ha så mycke högre tryck än vad man har i en bilmotor ! är du säker på att du pratar om comonraildieslar nu?
isak skrev:car manjag kan inte mycke om lastbilsmotorer, men vist borde dom ha comonrailteknik med?
konstigt att inte regeln om spridarrör inte gäller lastbilsmotorer där det är dubbelt så höga tryck i extremlägen? kanske beror på att dessa kunder inte manipuleras lika lätt? däremot helt förkastligt att återmontera rör med rost eller skavskador. volvo tillverkar säkert inte sina rör själva de heller?
isak
men jag är tveksamtill att man kan ha så mycke högre tryck än vad man har i en bilmotor ! är du säker på att du pratar om comonraildieslar nu?
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.