- ons 21 jan 2009, 22:15
#253449
Ja det nya sättet är inte bra, blir för svårt att välja rät service, man måste ju ha koll på vad som gjort helatiden.
hade varit bättre att kört med mils intervall som förut, men kallat det för första, andra, tredjeservice...
på så set missar man inget viktigt, nu är det mycke tryck på kunden att kolla att det blir rätt.
Så gjorde ford i slutet på 90 talat o det funkade bra!
det kan ju inte bli enklare, ervice lampan lyser, bara att kolla i service boken vilken service vi gjorde sist, o välja nästa.
(dock så kan kunderna uppleva det som dyrt, o därför infördes dom här anpassade servicarna. tillenbörjan var dom rena skämtet, en kund kunde åka ut efter servicen o får böter i flygande besiktning, men nu har man lagt till lite kontroler så nu kan man anse att man får en hyfsat genom gång.
hade varit bättre att kört med mils intervall som förut, men kallat det för första, andra, tredjeservice...
på så set missar man inget viktigt, nu är det mycke tryck på kunden att kolla att det blir rätt.
Så gjorde ford i slutet på 90 talat o det funkade bra!
det kan ju inte bli enklare, ervice lampan lyser, bara att kolla i service boken vilken service vi gjorde sist, o välja nästa.
(dock så kan kunderna uppleva det som dyrt, o därför infördes dom här anpassade servicarna. tillenbörjan var dom rena skämtet, en kund kunde åka ut efter servicen o får böter i flygande besiktning, men nu har man lagt till lite kontroler så nu kan man anse att man får en hyfsat genom gång.
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.