Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Strunta i att köpa loss bilen så slipper du bekymret. :wink:
Naturligtvis är 300 mil totalt ointressant såtillvida inte bilen gått under 1000 mil.
Xioz skrev:orka! Vem fan bryr sig om 300mil på en sådan bil. Den ligger ialfall under marknadspriset. Annars köp en för 180k som norm priset ligger på. Säger bara herregud hört om småläningar men detta tog priset!
Du fattar inte va ?! Iom jag inte är insatt i hur bilen värdesätts efter hur långt bilen gått, var det enkla frågan om bilen var mindre värd med 300 mil mer på mätaren eller ej. Skulle det visat sig att bilen faktiskt var 2000:- mindre värd genom de extra 300milen, varför i h-vete skulle jag då betala det ?! Eller skiter du fullständigt i priset när du handlar ?! Bara det är billigt från början så bryr du dig inte mer.
jthuress skrev:
Xioz skrev:orka! Vem fan bryr sig om 300mil på en sådan bil. Den ligger ialfall under marknadspriset. Annars köp en för 180k som norm priset ligger på. Säger bara herregud hört om småläningar men detta tog priset!
Du fattar inte va ?! Iom jag inte är insatt i hur bilen värdesätts efter hur långt bilen gått, var det enkla frågan om bilen var mindre värd med 300 mil mer på mätaren eller ej. Skulle det visat sig att bilen faktiskt var 2000:- mindre värd genom de extra 300milen, varför i h-vete skulle jag då betala det ?! Eller skiter du fullständigt i priset när du handlar ?! Bara det är billigt från början så bryr du dig inte mer.

Okej!

Om det var en dyr bil inte en vanlig svennson bil så skulle jag förstå att du klagade på 300mil. Nu snackar vi Maclaren bilar eller nått då kan jag förstå att man vill ha det billigare. Men hallå!!! det e en v70 som det finns 10 000 st till i försäljning! 300mil vad e det . Som en i ovan skriver det e skicket som spelar roll i de mil antalen 4000-5000.
jthuress skrev:
du komer inte att belara 2000:- för mycke. du har fått rätt värdering, bar att slåtill :-)-) (börjar du bråka så kanse dom kollar nogranare o komer på att du ska betala med för den turusting dom glömtbort...)
Varierande laddtryck Volvo 940

Vad skulle kunna jävlas med den tror du? K&au[…]

VOC Service

..uppdatering programvara.. Nu har du en smart[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

..Nu kan jag påbörja hover-konverteri[…]

Laddbox

Ja, jag skulle vilja säga det.