Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av camaro69
Klart att du ska ha det mörkaste. Det gör inget att du backar in i en stolpe.

Synd om du backar ihjäl någon p g a fåfänga och ballhetsfaktor.

Har haft det mörkaste på alla rutor på tidigare bilar, men valt bort detta till förmån för ljusare på bakrutan. Ingen skillnad från utsidan, men otrolig skillnad på bakåtsikten inifrån.

8)
Användarvisningsbild
av Nexus
Förstår inte vart problemet ligger med att backa :???:
Med biltemas mörkaste ser man inte ett skit bakåt. Men med proffs film tycker jag det går bra backa sen finns det ju sidospeglar på de flesta bilar :wink:
Användarvisningsbild
av camaro69
Jag förstår, att du inte förstår. :wink:

En regnig höstnatt utan gatubelysning ser väl dom flesta inte mycket bakåt om den mörkaste filmen sitter på bakrutan.

Det är väl då den där djä---a stenen, röret eller eljest vad som helst, som du missar p g a regnvåta speglar och den förbannade backsensorn tjuter som en gris p g a för mycket fukt.

:wink:
av karlskrona_krille
blev skit snyggt, mörket som fanken tycker jag..

blev en helt annan bil med toning.

NÖJD :)
av Gemini__
karlskrona_krille skrev:blev skit snyggt, mörket som fanken tycker jag..

blev en helt annan bil med toning.

NÖJD :)
Låter bra det :) Men du glömde bilderna.

Om man tar den näst mörkaste (skiljer visserligen beroende på tillverkare men iaf), skyddar den bra mot direkt solljus? Tänker på barn i bilen.

Mvh:
Thomas
Användarvisningsbild
av Degnell
Vad fick du ge för solfilmningen? Solfilmade du 5 rutor eller bara de 3 bakersta? Jag har de 3 bakersta solfilmade, förmodligen från fabrik, men kan ju likagärna vara tidigare ägare som solfilmat. Vad kan dom ta för o solfilma 2 rutor(bakdörrarna)?
av karlskrona_krille
betalde 3000kr för 5rutor..

skyddar bra ifrån solljus denna filmen proffsfilm ju :)

bra pris tycker jag. mycket sugen på de andra 2 framrutorna också.. :)

vill ni se bilder, självklart... de kommer de kommer..
Användarvisningsbild
av Shadows
grammse skrev:Jag har alltid tagit det mörkaste. Filmen bleknar med åren :wink:
Bara dårlig kvalitet blekner. Välg ex. Solar Gard - Der gives 10 års garanti :shock:

Jag tycker at det helt mörka, får bilen til at likna en rapper/gangster bil. Jag har 32% toning, rundt om. det giver et flot ekslusivt look.
Användarvisningsbild
av Nexus
Shadows skrev:
grammse skrev:Jag har alltid tagit det mörkaste. Filmen bleknar med åren :wink:
Bara dårlig kvalitet blekner. Välg ex. Solar Gard - Der gives 10 års garanti :shock:

Jag tycker at det helt mörka, får bilen til at likna en rapper/gangster bil. Jag har 32% toning, rundt om. det giver et flot ekslusivt look.
BULLSHIT att bara dålig kvalitet bleknar. :evil:
Testa att montera ett klistermärke på bakrutan sen ta bort det om ca ett halvår så kan jag garantera att det är mörkare under det mot resten av rutan. Jag har sett många företags bilar med solargard som ser förjävliga ut då reklamen på rutorna tas bort.

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]