- ons 01 aug 2007, 01:04
Köper man bil för 300.000:- så tycker jag kanske att 2000:- mer eller mindre kan kvitta. Räknar du sen tiden man får lägga ner, frakten på "kitet" om man köper via nätet o sen kanske köra en bit till sitt utlämningsställe. Nja då köper jag nog som sagt med bilen så e de klart när man hämtar den o allt e frid o fröjd.
Bara min tanke....
VolvoBM skrev:Jo helt klart, :lol: vad jag menade var bara att skulle jag gå in o köpa en helt ny bil, då skulle jag köpt rubbet där på en gång. Så slipper man bry sig sen. Då är det liksom klart.Honke skrev:Köp hos din volvohandlare, så får du bra däck o slipper kolla runt o jaga priser.Och om du tar det däcket som de erbjuder och sedan köper det hos någon annan så har du råd med en schysst middag för att fira den nya bilen, med Volvo som däckslev så är det bra prylar men du har bara råd med en korv med bröd.... :lol:
Köper man ändå en helt ny bil så känns det kanske säreget att spara in på vinterhjul, är ju bara kaffepengar i sammanhanget.
Skämt åsido, ett par minuters arbete ger dig ett par tusen i fickan.
Köper man bil för 300.000:- så tycker jag kanske att 2000:- mer eller mindre kan kvitta. Räknar du sen tiden man får lägga ner, frakten på "kitet" om man köper via nätet o sen kanske köra en bit till sitt utlämningsställe. Nja då köper jag nog som sagt med bilen så e de klart när man hämtar den o allt e frid o fröjd.
Bara min tanke....