Moderator: Moderatorer
greeeken skrev:Så i princip är man tvungen att göra allt själv då?Nej, det är bara du som verkar göra allt själv...eller så känner du bara ett tvång att skriva i alla trådar.... :lol:
V70BiFuel03 skrev:Jamen va f-n.....vilken privat person pyntar 10k för att fixa en ECC ?!?Oändligt många fler än du kan ana....
Mr H skrev:Visst är olagliga svartjobb billigare, är det det så allt ska sköta i framtiden?volvoR+s60 skrev:Japp, och så åker du till någon som pysslar med att laga kylskåp och frysboxar så kan du få systemet tömt på köldmedia. Därefter åker du hem och byter kompressorn själv. En tur tillbaka till kylfirman och få systemet fyllt igen.perans69 skrev:ja det verkar som det är kompressorn som är kass sade dom på volvo...haha aa volvo är billigt :) TIPS: ring runt lite! en kompressor kostar ca 2000+.
kostar bara 9975:- :-O) att fixa så det var ju billigt
Så gjorde min bror när kompressorn packade ihop i hans Saab 9000. Tror han betalade en 500-hundring för att få tömt och återfyllt systemet.
NCR skrev:Japp då har du att läsa :Dgreeeken skrev:Så i princip är man tvungen att göra allt själv då?Nej, det är bara du som verkar göra allt själv...eller så känner du bara ett tvång att skriva i alla trådar.... :lol:
greeeken skrev:Man behöver inte vara speciellt rik för att ha råd med en snikversion av v70 som limited edition är så att jag skulle vara rik vet jag inte var du har fått det ifrån. När min garanti har gått ut den 2:e dec i år så lär jag också kika på alternativ till Bilia. I ditt fall däremot tycks det vara standard att svara tvärsäkert på allas frågor (vad det än gäller) och när folk vill ha lite tydligare svar på hur du exempelvis installerade belysning i dina backspeglar eller xenon i dimljusen brukar du ju antingen inte svara eller säga nåt i stil med "det går visst" utan nån mer hänvisning. Mest det jag tänkte på för inlägg från "greeeken" hör ju inte direkt till ovanligheterna här, snarare ovanligt om dina tips är nyttiga.NCR skrev:Japp då har du att läsa :Dgreeeken skrev:Så i princip är man tvungen att göra allt själv då?Nej, det är bara du som verkar göra allt själv...eller så känner du bara ett tvång att skriva i alla trådar.... :lol:
Ja varför inte göra saker o ting själv om man kan.Kan man komma undan billigare så gör man det även om man heter Bill Gates o har massa pengar som du verkar ha. Du kan väll dela med dig till alla här inne så vi kan gå till en RIKTIG volvomeck
1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]
Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]