Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
Tja..
Dumt att be honom betala 2k, om man kan hitta den för hälften, Mellan skillnader får han väl stå på helgerna när vi ska ut :P
av Qualia
ojoj..
Vad dyrt den va,
2040kr ville de ha den för en hel ny..
Hittade en i skroten som satt på en s60 2.4T. den ville killen ha för 1000kr?
Köpa en ny eller skroten, det e ju 1k skillnad trots allt..
Användarvisningsbild
av ER
Givetvis skall du ta den helt nya så han lär sig den hårda vägen att alltid koppla ur/lägga i friläge/neutral innan man startar bilar, egna såväl som lånade och att hjälpa honom komma undan lite för billigt är ju inte rätt då det är din bil och du bestämmer, inte han.
av Qualia
Killen hittade faktiskt en på skroten den såg jäkligt fräsch ut på bild, satte på en 04 S60 innan. tar väl nån dag innan den landar här..
Misstag tillhör ju mänskligt faktorn som han säger..

man lär sig ju i all fall av misstag. billigt var det inte
av Qualia
Japp, han kör Auto. Det e bara Jag och en till som kör manuell, alla andra kör automat...
Användarvisningsbild
av Cimmen
Qualia skrev:Japp, han kör Auto. Det e bara Jag och en till som kör manuell, alla andra kör automat...
Det måste vara jag som är den andra då?? :lol:
av Qualia
Kan ju vara så.. :P
Nu e den nya på plats tog inte alls många minuter få ut och få in den..
Tänk er, för folk som ville verkligen åt eran grill på en S60, det kan gå fort, räcker nog med några min så e den borta... men nu tänkte jag inte så :P
av H.T
Hur gör man????

Funderat på o byta grill, men vill inte få ner hela fronten för att byta.
Hur gjorde du???

mvh

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]