Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Slezii
Jag har lastbilreggat min v70n med ett nät som en firma i Kalmar satte in,egentillverkat och kostade 1900 kr(om jag mins rätt,det är några år sedan),hade inga problem vid besiktningen,det var ändå en registreringsbesiktning eftersom jag hämtade bilen från Tyskland.
Mvh Slezii
av Jonasolof
Hej jag tänkte régistrera min utländska 965 1991 i Sverige och ha på landet som lastbil. Vore tacksam för tips om firman i Kalmar som säler nät enligt föregående inlägg.
av m2c
Måste man hålla på att mecka med såntdär fortfarande?
Jag trodde man inte behövde galler längre i lätt lastbil.
Eller är det bara att det inte måste sitta i på besiktning längre som är ändrat?
av m2c
Du behöver i vilket fall inte ha det i om du inte fraktar last som kan komma flygande, om du vill ha klara besked på detta kan du ringa bilprovningens tekniska support.

Jag var själv lite skeptisk när jag hörde detta. Har en lb reggad van, passade på att fråga när jag besiktade den. Och då bekräftade de att gallret inte längre behöver vara i vid vanlig besiktning iaf.

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.7.0 Mjukvarurel[…]

Motoroljenivå

Jag följer instruktionsboken och får en[…]

AC problem V70 2016 D3

Mätt spelet på kompressorn? Vä&au[…]

plastic restorer eller ommålning

som Kalle skrev, tvätta rent, och om du har t[…]