- lör 18 jul 2020, 12:26
Funkar nog om du inte har en vinkelkap. Men är du säker du har stag med torx i mitten, jag har för fast nyckel på min.
Moderator: Moderatorer
Erik Å skrev: Lyfter man båda sidorna så kommer stagen i spänn i alla fall, har inte listat ut varför (Obs V70 mk 1)Det gäller V70N också, då med orginalbussningarna kvar.
klacken skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:26 Funkar nog om du inte har en vinkelkap. Men är du säker du har stag med torx i mitten, jag har för fast nyckel på min.Såhär ser den nedre ut. Lite dåligt fokus men torx är det.
MickeM skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:29 Vissa stag har spår för fast nyckel på baksidan som håller bättre än torx/insex.Originalstagen på min -00 hade faktiskt nyckelgrepp på baksidan men (original) reservdelarna jag köpte ett par år senare hade torx..
Men jag har inte sett det på Volvo
Erik Å skrev: ↑lör 18 jul 2020, 21:40Där ser man.MickeM skrev: ↑lör 18 jul 2020, 12:29 Vissa stag har spår för fast nyckel på baksidan som håller bättre än torx/insex.Originalstagen på min -00 hade faktiskt nyckelgrepp på baksidan men (original) reservdelarna jag köpte ett par år senare hade torx..
Men jag har inte sett det på Volvo