- tor 01 feb 2007, 12:22
Underbar pryl när man ska handla o dylikt..
m.v.h mojja
grabb85 skrev:Jo brännsle värman är ovärdelig, använder den nästan varje dag nu när det är kallt även om det är lite varmare 3-5+ med men sen kanske det är onödigt.Det har jag i min bil direktstart tror jag det står i displayen när jag sätter på den då hålls bilen varm i en timmer efter att man låst den.
fast funderar på att skaffa rastvärme med vilket innebär att när man t.e.x väntar på någon och stängar av motorn så kan man trycka igång den via färddatorn så går cirkulationspumpen igång och fläkten i kuén så det kommer varmluft i ca 20-30min till efter det att man stängt av motorn men mjukvaran som krävs är tydligen ganska dyr.
men någon som har erfarenhet av denna funktion? är ni nöjda och är det värt att investera dom pengarna i det eller ska man skita i det?
Underbar pryl när man ska handla o dylikt..
m.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
- By Raktidiket