Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Thomas J
#78931
Det var Borås bildemontering. dom visste inte att boxen måste raderas i orginal bilen. Det finns väl ingen skrot som har tillgång till Volvos dataprogram. inte ens JB har det och dom är ju en Volvo skrot.
Användarvisningsbild
av elmuppo
#79024
Hellrider skrev:
Thomas J skrev:Ja det klart. får nog bli en box från volvo ändå. jag har sett att det finns bilskrotar som säljer begboxar men dom går ju inte att använda?? Mvh Thomas
Kan finnas att jönköping har tömda boxar,ring och hör med dom,annars är det kört!

Men du sa att verkstadskillen laddade den beggade boxen,verkar skumt,han kan ju inte fått en fullständig nerladdning då,isåfall var ju den boxen tömd men nåt annat fel,försöker man ladda en redan laddad box så går den laddar den som vanligt men blir misslyckad,kolla det!

JB kan inte tömma boxarna. De kan bara demontera dem ur bil.

//Branx
EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]

Visa din semesterbil(d)

Ett par bilder från dagen, utsikt fr&arin[…]

Är det något särskilt tänka p[…]

Vinande ljud från AC(V70 D4 2016)

Tyvärr kommer jag inte med någon lö[…]