Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Menne
Hej!
Hoppas att ngn kan hjälpa mig med mitt problem. Kortläsaren som sitter under hatthyllan tar endast ett specifikt kort & dessa har alla telefonoperatörer slutat med, för dyrt att tillhanda hålla sa de. Jag köpte ett större kort som jag skulle sätta in mitt lilla sim-kort i. Dock kom det ej på plats.
Kan man köpa en ny kortläsare säg fr. 04-07 & sätta denna under hatthyllan eller är det helt kört för mig?

Tack på förhand!

Mvh
Menne
av Menne
wissel skrev:Har du kollat comviq kontantkort...?

Hej! Tack för ditt tips. Jag har bl.a. varit i kontakt med Tele2 Comviq & de har slutat med dessa kort då de är för dyra kontra mot vad de får ut till kund "tjänar".

Mvh,
Menne
Användarvisningsbild
av wissel
Kolla i alla mindre Kiosker med Kontantkort....dom kan ha sådana liggandes på hyllan ?!
Användarvisningsbild
av Bullock
wissel skrev:Kolla i alla mindre Kiosker med Kontantkort....dom kan ha sådana liggandes på hyllan ?!
Har ett kort som jag har i min t6 99 som fungerar, skall lägga ut min t6 till försäljning i nästa vecka, skall tänka på dig då om inte nya köparen vill ha det. (om jag får sålt bilen ) =)
numret är inte reggat på mig så då kan du ta över det =)

H/Bullock

Växellådan ska helst ha ny automatolja […]

Bilen offline

Detta hände mig efteråt senaste mjukvar[…]

Köpa kompressor nivåreglering

Ja då var kompressorn bytt, blev tillslut de[…]

Nej, men att ha två bilar bara för att […]