Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bullock
Hej
Söker efter ett uppfältbart bord, som sitter i mitten utav sittdyna i baksätet på v70 i svart skinn.

Tillval enligt Volvo.

H/Bullock
Senast redigerad av 2 Bullock, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Finns det fällbara bord eller menar du armstöd? Hade varit intressant att se en bild på det om du menar ett bord.

Annars så prova att sätta ut en annons under "Köpes" vet ja eller iaf ändra i överskriften vad du är ute efter. Go natt :)
Användarvisningsbild
av Bullock
Micce1980 skrev:Finns det fällbara bord eller menar du armstöd? Hade varit intressant att se en bild på det om du menar ett bord.

Annars så prova att sätta ut en annons under "Köpes" vet ja eller iaf ändra i överskriften vad du är ute efter. Go natt :)
Jopp det finns, sitter i mitten i baksättet under sittdynan, som man fäller upp, har svår att förklara det, skall se om jag hittar en bild.
av Robban_T5-R
Bullock skrev:Hej
Söker efter ett uppfältbart bord, som sitter i mitten utav sittdyna i baksätet på v70 i svart skinn.

Tillval enligt Volvo.

H/Bullock
vilken årsmodell har du? finns olika lösningar på bord :roll:
Användarvisningsbild
av P210
Bildelsbasen, visserligen i beige, men en bild;
Bild
Användarvisningsbild
av Bullock
P210 skrev:Bildelsbasen, visserligen i beige, men en bild;
Bild
söker den på bild nr 1 =) 2002
Användarvisningsbild
av Micce1980
What, det har jag totalt missat. Påminner om ett sådant bord som finns i vissa flygstolars armstöd. :-)-)
Användarvisningsbild
av Bullock
Super tack för bilderna !!!!!!!
Jag har en fullutrustad v70 t5 =) men inte har jag mitten bordet, när är en Volvo fullutrustad kan man fråga sig, visste inte om att det fanns ett bord också ? MASSA tillval finns det tydligen.
Skulle vilja skapa en tråd med bara tillval till Volvo =)
Skall skapa tråden sedan om tillval till Volvo bilar, så att ingen snor min ide om tråden =)

H/Bullock

Säger inte emot :-D Tveksam till att fö[…]

Bilen offline

Detta hände mig efteråt senaste mjukvar[…]

Köpa kompressor nivåreglering

Ja då var kompressorn bytt, blev tillslut de[…]

Nej, men att ha två bilar bara för att […]