Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Statsminister
Okej, ska börja med att berätta att jag har använd SÖK funktionen och fått fram MASSOR med trådar, efter att ha letat mig igenom ett stort antal så har jag nu gett upp och ber er om hjälp.

Det handlar om att släcka service meddelandet, har precis gjort 12 000 mila servicen hos en privat kille som arbetat på Aukt Volvo verkstad under många år. Antar att han bommade/struntade i att nolla service meddelandet. Hur går jag till väga för att göra detta? Dom lösningarna jag fann när jag sökte verkar inte vilja fungera. Bilen i fråga är en S60 D5 sen 02a.

Hilfe!
av Y.F
Hur har du sökt då? När jag söker på servicemeddelande får jag minst en relevant träff och söker jag på servicemeddelandet får jag flera.

En skillnad mellan oss är förstås att jag inte särskriver. Du kanske borde låta bli det du också? Det heter alltså "servicemeddelande", "Volvoverkstad" och "sökfunktion".

..Sedan slirade den lite inne i stan på en[…]

Värmare XC60 22-

Jag förstår nog inte, trots att ha surr[…]

Byta startmotor V90 T4 2019

Jag menar att den ibland bar sig åt som om b[…]

Har du provat bygla förbi bränslepumprel[…]