Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

:?: Er ny på forumet her , et veldig bra forum forøverig. Jeg har noen spørsmål om ettermontering av turbo på en v 70 170 hk 2,4 mod. 04
Er dette en grei og problem fri sak ? og hva kan en slik ettermontering koste og få utført i sverige?. Er det noen steder som kan anbefales for en slik ettermontering?

Håper noen tar seg tid til og svare på dette på forhånd takk
av JK24T
Tror inte det är möjligt utan att göra mycket stora ingrepp i motorn. Dessutom är alla bilar helfordonsgodkända vilket gör det ännu mer "omöjligt".
Byt bil istället och köp en turbo.

- Johan
Användarvisningsbild
av greeeken
Blir nog billigare om du byter bil.
maxi skrev::?: Er ny på forumet her , et veldig bra forum forøverig. Jeg har noen spørsmål om ettermontering av turbo på en v 70 170 hk 2,4 mod. 04
Er dette en grei og problem fri sak ? og hva kan en slik ettermontering koste og få utført i sverige?. Er det noen steder som kan anbefales for en slik ettermontering?

Håper noen tar seg tid til og svare på dette på forhånd takk
Det är i sig möjligt och inte speciellt svårt om man har rätt kunskap, men du får räkna med runt 100' och då blir det billigare att byta bil för dig.
av maxi
Tusen takk for svarene , da blir det ingen turbo, men er det noe annet som jeg kan gjøre for og forbedre ytelsen på bilen. Har ikke lyst til og bytte bil, den er i utmerkt stand og har kun gått 2700 mil (fremstår som ny)
Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är "bomberade" […]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]

Hög framvagn biltema

Ska jag vara ärlig så bytte jag dä[…]

På mitt jobb har vi ett tiotal Mercedes Sp[…]