Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Larzan
Vilka kan du rekommendera i Stockholm som kan utföra toning av de bakre sidorutorna samt bakrutan, samt gör ett BRA jobb?
Användarvisningsbild
av joel80
Jag gjorde mina rutor på MrCap på Frejgatan samtidigt som de gjorde lackkonservering.. Dom gör det inte själva utan har avtal med extern firma som kommer dit och sätter på filmen. Skitsnyggt och proffsigt gjort..
Finns såklart andra och man kan säkert komma ner i pris nån femhundring eller så om man letar runt lite..
av Larzan
joel80 skrev:Jag gjorde mina rutor på MrCap på Frejgatan samtidigt som de gjorde lackkonservering.. Dom gör det inte själva utan har avtal med extern firma som kommer dit och sätter på filmen. Skitsnyggt och proffsigt gjort..
Finns såklart andra och man kan säkert komma ner i pris nån femhundring eller så om man letar runt lite..
Tack.
Nu är det inte priset som avgör i första hand utan kvalitén på arbetet och materialet.
Får slå de en pling.
av Henryk
Citysolfilm.se - i Ulvsunda. Gjorde min xc70 där... Blen kanonnöjd... Perfekt utseende, inte ett dammkorn emellan, snyggt utskuret för antenn mm :-)
av Larzan
Henryk skrev:Citysolfilm.se - i Ulvsunda. Gjorde min xc70 där... Blen kanonnöjd... Perfekt utseende, inte ett dammkorn emellan, snyggt utskuret för antenn mm :-)
Och bakrutans defroster fungerar än?
av Henryk
Joraa - elbakrutan funkar oxå...
Finns säkert många som kan göra detta proffsigt - blev bara imponerad av att det går att få dit filmen så snyggt. Har hållit utmärkt oxå, trots mycket lastande me surfprylar ända upp till innertaket :-)
Användarvisningsbild
av mhunter
Larzan skrev:
joel80 skrev:Jag gjorde mina rutor på MrCap på Frejgatan samtidigt som de gjorde lackkonservering.. Dom gör det inte själva utan har avtal med extern firma som kommer dit och sätter på filmen. Skitsnyggt och proffsigt gjort..
Tack.
Nu är det inte priset som avgör i första hand utan kvalitén på arbetet och materialet.
Får slå de en pling.
Priset avgör väl redan om man väljer film?!
Användarvisningsbild
av joel80
mhunter skrev: Priset avgör väl redan om man väljer film?!
Finns det så många alternativ när man redan har bilen?

Utrustningslista: — Multimediasystem MM21 T[…]

OTA 4.xx

Jag fick bilen den 2 juli då den hade versi[…]

Kolla på bildelsbasen.se , där finns tr[…]

Volvo appen

Jag kan starta värmaren och fjärrstarta […]