- mån 10 sep 2012, 10:24
Dessutom skulle det knappast säljas några sänksatser om alla bilar per automatik sliter ut en omgång bakdäck per säsong efter bytet.
Provocative skrev:Eftersom jag kört 17 000 mil på 9½ år utan problem påstår jag att det funkade för mig (och min bil).mikebike skrev: Nej, det är (tydligen) fel.Vad är fel? jag har ställt in hjulen två ggr nu. Första gången sa de att det inte gick bättre o nu i veckan förklarade killen att allt som kunde justeras på cambern var att lossa och låtta hålens naturliga spel göra vad de kunde.
Så mina står över 1,5grad utanför tolerans.
Vet du hur man ställer cambern så berätta gärna då jag funderar på att höja min för att slippa betala 4-5000kr/sässong på däck.
Dessutom skulle det knappast säljas några sänksatser om alla bilar per automatik sliter ut en omgång bakdäck per säsong efter bytet.
volvov702002 skrev:hjulinställning hade jag givetvis tänkt att göra i samband givetvis. Men vad jag förstått går det inte göra en tillräcklig inställning ibak utan sliter däck som jag förstått? Tänkte sänka 30mm.Om du funderar på Lesjöfors sänksats kontaktar du lämpligen dem innan köpet.
PV 544 S 1963
TESLA Model 3 LR 2021
TESLA Model 3 LR 2021

- By garagenisse