Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av turbomart
Jag har just köpt 4 original stänkskydd. Dock ej monterat ännu. Blir i samband med däcksbytet snart. Jag tycker att bilen ser bättre ut med stänklappar men största fördelen är nog att du slipper det mesta av stensprut och asfaltfläckar på nedre delen av fram å bakdörrar.

Inte för att det går att jämföra rakt av, men på min förra bil, en Renault Laguna II Touring -03 var framdörrarna helt blästrade och matta i nederkant.

Å henka35, att du låter junior vara så nära när du har lagt ner dig så med putstrasan! Har även själv "problem" med en "hjälpsam" 1-metersmänniska (dottern, 2,5 år). Tänk ljudet när en sandig galonvante ritar gubbar i din skitiga lack... :-O)
av Addekarlsson
Känns som att det blivit nått tok här. Känns som att du skulel klickat på besvara i nån annan tråd, inte nytt inlägg. För det turbomart skrivit upplevs som ett svar på ett annat inlägg.

Låser denna så länge, så gör ni om, och gör rätt. :wink:
Frågor eller funderingar om detta, eller bara vill påpeka att jag agerat helt galet, skicka mig ett pm bara. Knappen pm under min signatur fungerar utmärkt. :D

Mvh/ Adde

Olje pumpen hur mycket glapp spel ska det vara i e[…]

HJÄLP!! Min sambos Volvo v70 2.4 automat 20[…]

760 tändningslås?

Den startar direkt om man drar en kabel från[…]

Idag är det första gången jag r&ar[…]