Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Makedon
Hej.
Har XC70-06, mina stag i fram vagnen måste bytas. Sist byte jag dem i juli förra året bägge sidor.Staget köptes på biltema, och som sagt inte den bästa kvaliteten. Tänkte beställa från skruvat.se och ge dem en försök,(orkar inte byta stag varje nio månader typ).
Så ni som köpt och byt stag från skruvat.se kan väl skriva lite om era erfarenheter angående stag köpta därifrån.

Mvh
av Makedon
Tack för svaret.

Köpte år 2000 yttre styrled från skruvat.se och dem är fortfarande ok.Innan dem byte jag led köpta ifrån MECA,var tvungen att byta efter åtta månader.

Så visst skruvat.se hittills vissats sig ha rätt bra kvalitet på delarna,jämfört med andra aktörer på marknaden,så lägger jag beställningen hos skruvat.se.
Användarvisningsbild
av Perc
Fanns skruvat.se ens år 2000?

För övrigt är det mycket ovanligt att en styrled eller ett stag håller i tolv år på en Volvo, oavsett fabrikat. Antingen kör man väldigt, väldigt lite eller så uteslutande i låg fart på nyasfalterade vägar.
ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än Volv[…]

Gjort lackrengöring mm så nu är de[…]

En av få intressanta nya bilar detta, ska bl[…]