Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ason65
förutom att byta in den mot en påse algrens bilar!!!!!!

Vad kan man göra för förändringar på en S80 -99?

Vad passar när det gäller nyare saker typ fronter, backspeglar,, ja, allt som kan piffa upp permobilen.

Tacksam för alla förslag.
av danne_1313
ja jag undra det jag med har hicos spoiler på samt relcar vimgen vitta positions ljus på sidan och 19 tummare sänkning är på g men skulle vilja ha litte mera
Användarvisningsbild
av VolvoFreak89
Kan man inte modda på ett v70 Kjolpaket ? Ingen som vet om det passar ?
av DaXX
Det finns lite saker du kan göra, men det krävs lite modifieringar.

Du kan slänga på främre och bakre stötfångare från en 04:a, likaså speglar, baklampor och lister runt om.
Krävs att du klipper och klistrar lite kablar i speglar och baklampor om du vill ge dig på det. Sen kan
du alltid byta till kromade handtag om du vill också.

Utöver det så kan du lacka ner allt i bilens färg, sänka den och slänga på ett par 19-tummare. Finns en
del vingar på marknaden också.

Sen har jag sett att det finns två grillar att tillgå på marknaden... En helkromad och en helsvart utan emblem.
Användarvisningsbild
av wissel
Hej Ason65.
Om jag hade pengar över så skulle jag ORIGINALställa hela bilen till Mintcondtion. Tänk dig precis allt som NYTT. Möjligen en fast telefon, el-stolar bägge fram, ny originalklädsel om den inte är PERFEKT. Automatisk avbl.bar backspgel osv, helt enkelt FULLutrusta den med originalgrejer. 8) Personligen tycker jag att kjolpaket, vingar, löjliga fälgar o annat bara gör om bilen till ett famtida raggarvrak... :oops: Nej en snart 10 årig bil i perfekt originalskick imponerar på precis vem som helst. :-)-)
Med risk att få på skallen :D :D

Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]

Fords bensinmotorer är ju av typen EcoBoost o[…]

Spolning av automatlåda

Jag har spolat lådan två gånger […]

Volvo xc60 2012-

Ok