Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JimmyG
nu har ju inte jag en XC70 uatn en V70 -05... men i den satt det en PARROT blåtandshandsfree från fabrik.. finns papper på den med bilen. Fungerar skitbra! Vet att det kom med från volvo för jag har pratat rätt mycket med förra ägaren o han sa att det satt i när han köpte bilen från volvo..
av Psyko
JimmyG skrev:nu har ju inte jag en XC70 uatn en V70 -05... men i den satt det en PARROT blåtandshandsfree från fabrik.. finns papper på den med bilen. Fungerar skitbra! Vet att det kom med från volvo för jag har pratat rätt mycket med förra ägaren o han sa att det satt i när han köpte bilen från volvo..
Då är den monterad innan leverans till kund. Volvo har ingen originalmonterad BT h-free till V70N.
av blådåren
Pillade med en handsfree i en v70n på jobbet, tror det var en 06 (den faceliftade v70n) .
Enl kund var det ett eftermonterat originaltillbehör, detta var just en parrot bt-handsfree.
Det är väl en av dom större tillverkarna av(pirat) bt handsfree, men har sett dom monterade som original-tbh i fler bilmärken bla toyota.
Är en hf som funkar riktigt bra!.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

vill veta mera om v60 2013-2014

Hejsan jag letar ny bil och jag är sugen p&ar[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw