Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Huggo
Har S80 99.stereo HU 601.Enligt instruktionsboken skall det vara en cd växlare i den.Problemet är att jag inte kan få in mer en en skiva in i cd:n.
I 801:an så trycker man in 4 skivor på raken.
Eller står det fel i boken.
Någon som kan svara på frågan.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Du kan ha en extern cd-växlare till en 601a men den har ingen inbyggd, så du får bara in en cd i den..
av S.t.r.a.n.D
Ett alternativ är ju annars att köpa volvos digitala jukebox. CD-skiver hejdå, så skönt. Kort förklarat en 20GB hårddisk till stereon. Smakar det så kostar det, men värt varenda krona.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Jo det är ju det ultimata men vad är priset för en på volvo?? 8000:- + instalation?? om man inte vill göra det sj?
av S.t.r.a.n.D
Jaa, det ligger väl där nånstans tyvärr. Och det är inte ofta begagnade säljs, hade tur som fick tag i min.
installationen är inte alls svår. Bara lite jobbig kabeldragning och demontering av stereo.

Vad kostar 10-växlaren?? Gissar att den inte heller är billig, nån tusenlapp säkert.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Köpte min växlare för 1300:- sen kostade monteringsatsen (bara för att inte jag ville ha den under hathyllan 2300.. men för montering under hathylla ca 1000:-, för en ny... köp ingen ny byt stereo.. men nu till vad författaren tänkt sig byta stereo eller skaffa någon annan form av extern enhet till orginal???

Brickad WG-klocka funkar sällan bra. Man f&ar[…]

Finns vissa företag som sysslar med fjäd[…]

Generator Pv 444

Hej!har ett dåligt batteri och kontrollerade[…]

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]