- lör 24 okt 2020, 15:46
Jag hade skickat efter en röd tätning från nån i Polen då jag bara hittade Uro tätning (den svarta) från säljare i USA. Men den röda kan jag inte rekommendera vid byte inifrån bilen då den visserligen är rejäl men jag kunde inte få den på plats pga just den orsaken. Den fungerar nog väldigt bra om man tar ur servot och byter på det sättet.
Nu löste det sig för det var inte mycket läckage och när jag smort upp den gamla packningen och satt den rätt så blev det tätt. Packningen satt inte åt ordentligt runtom såg jag när jag demonterade men ville ändå prova ny packning före återmontera en gammal.
Det får bli köp av en Uro packning nån gång vid lämpligt tillfälle så kan jag byta om felet återkommer.
Nu löste det sig för det var inte mycket läckage och när jag smort upp den gamla packningen och satt den rätt så blev det tätt. Packningen satt inte åt ordentligt runtom såg jag när jag demonterade men ville ändå prova ny packning före återmontera en gammal.
Det får bli köp av en Uro packning nån gång vid lämpligt tillfälle så kan jag byta om felet återkommer.